۰۹۱۲۰۱۲۵۱۲۴
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 3 آبان 1400 در ساعت 26 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب مهر ۱۴۰۰

..................................................

جایگزینی پمپ تاسیسات آبرسانی اروندکنار

مصطفی مهرانفر رئیس آبفای آبادان گفت: با از کار افتادن یکی از پمپ های موجود در تاسیسات آبرسانی شهید حسن درویشی اروند کنار به دلیل خرابی، قسمت هایی از شهر اروندکنار با کاهش فشار آب روبه رو شدند. که همکاران ما در بخش تعمیرات مکانیک آب و فاضلاب در سریع ترین زمان ممکن با خریداری یک دستگاه پمپ جدید و معاوضه آن با پمپ خراب این مشکل به وجود آمده برای اهالی منطقه را برطرف کردند.

..................................................

تعویض الکتروپمپ شناور روستاهای زیدون شهرستان بهبهان

محمدرضا نامیر رئیس آبفای منطقه بهبهان گفت: حدود ۱۲۰۰ خانوار در قسمت جنوبی زیدون در قالب ۲۴ روستای جدا از هم ساکن هستند که برای فراهم کردن آب شرب این روستاها در تاسیسات آبرسانی آن از الکترو پمپ شناور ۱۱۰ کیلوواتی استفاده شده است که متاسفانه این دستگاه با خرابی مواجه شد و مشکلاتی را برای اهالی روستاهای مذکور به وجود آورد، که همکاران ما به محض اطلاع از این موضوع و گزارش آن با دستور مدیرعامل محترم شرکت آبفای خوزستان، جهت خریداری یک دستگاه الکتروپمپ و نصب سریع آن اقدامات لازم را انجام دادند. که در پی این اختلال در طی ۷۲ ساعت سپری شده سعی گردید آب شرب سالم در اختیار ساکنان این روستاها قرار گیرد.

..................................................

تعویض الکتروپمپ روستای خانه های آسیاب آستارا

علیرضا ملکی نژاد مدیر آبفای شهرستان آستارا بیان کرد: برای فراهم کردن آب شرب ساکنان روستای خانه های آسیاب آستارا از چاه این روستا و با نصب کردن یک دستگاه الکتروپمپ استفاده می گردد. که به دلیل قدیمی بودن این دستگاه ظرفیت آبدهی آن کاهش پیدا کرده بود؛ که همکاران ما با مشاهده این افت فشار آب نسبت به تعویض این الکتروپمپ با مبلغی در حدود ۳۴۰ میلیون ریال اقدامات لازم را انجام دادند. که اکنون ظرفیت آبدهی چاه به ۶ لیتر بر ثانیه افزایش یافته است.

..................................................

جایگزینی الکترو پمپ های آبرسانی در بخش شهری و روستایی جهرم در تابستان ۱۴۰۰

طبق گزارش ارائه شده توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس؛ در پی سوختن پمپ های چاه های آب شرب رنجکو و دره نمی شهر و روستاهای خرم آباد و همچنین روستاهای جدیر، تقی آباد، حنا، جوین، باغ عوض و اقبال آباد، ۸۵۰۰ مشترک با افت و یا قطع فشار آب رو به رو شدند. که این امر موجب شد تا همکاران ما در بخش رفع اتفاقات آب امور آبفای شهرستان جهرمدر تابستان ۱۴۰۰، با تلاش های مستمر خود به رفع ایرادات به وجود آمده در تاسیسات ۵ چاه آبرسانی ذکر شده اقدامات لازم را انجام دهند و الکتروپمپ های سوخته را معاوضه نمایند.

..................................................

طرح توسعه تامین آب شرب روستای ساریجالوی ارومیه

صابر خسروزاده رئیس آبفای ارومیه بیان کرد: در جلسه ای که در مسجد روستای ساریجالوی با حضور مدیران و همکاران مسئول ما به دعوت وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و با موضوع رفع مشکلات اهالی این روستا برگزار شد، گزارشی از روش آبرسانی به روستای ساریجالو از طریق مجتمع ۴ روستائی گزنق ارایه گردید که توسط یک حلقه چاه صورت می گیرد. نکته مهمی که در این جلسه بیان شد در رابطه با فرسوده شدن لوله جدار این چاه بود که این مشکل باعث حرکت این لوله به سمت پایین شده است و هر لحظه ممکن است آبرسانی به این روستا مختل گردد.

وی در رابطه با رفع این مشکل گفت: دوسال قبل یعنی در سال ۱۳۹۸ در روستای ساریجالو یک حلقه چاه پشتیبان حفر گردید، که برای کامل کردن این طرح با خرید انشعاب برق مورد نیاز و مجهز کردن این چاه با الکتروپمپ خریداری شده آب شرب سالم و پایدار در اختیار اهالی این روستا قرار می گیرد.

..................................................

برطرف کردن مشکل افت فشار آب روستای موشا شهرستان سیاهکل

مقداد ابراهیمی مدیر آبفای سیاهکل اظهار داشت: با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال جهت خرید و جایگزینی پمپ سانتریفیوژ تاسیسات آبرسانی این روستا مشکل کاهش فشار آب ۵۵ خانوار ساکن این روستا برطرف گردید.

..................................................

معاوضه الکتروموتور ایستگاه پمپاژ کاوات شهر جوانرود

کیکاووس عزیزی نسب مدیر امور آبفای شهرستان جوانرود گفت: علت سوختن الکتروموتور ایستگاه پمپاژ کاوات ارتعاشات جریان برق بوده است که با اقدام فوری گروه حوادث و اتفاقات شهرستان از قطع شدن آب ۶۵ هزار نفر از جمعیت ساکنان شهر جوانرود ( که شامل ۱۵ هزار و ۳۳۳ مشترک آب و فاضلاب هستند ) و ۲۰ روستای تحت پوشش این شهر جلوگیری شد. در این عملیات بدون آنکه آب شرب مشترکان قطع شود توسط الکتروموتور کمکی با ۹ ساعت کار پشت سر هم و بدون اتلاف وقت، الکتروموتور ۱۵۰ کیلووات ایستگاه پمپاژ کاوات تعویض شد.

..................................................

عوض کردن الکتروپمپ چاه شرکت نفت طبس

مهندس محمد ابراهیم سیفی مدیر امور آبفای طبس گفت: با توجه به گزارش خرابی اعلام شده طی بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که دو مورد باعث از کار افتادن فعالیت این چاه گردیده است که یک مورد آن مربوط به سوختن پمپ این چاه است و مورد دیگر پوسیده شدن لوله های آبده است که همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن این موارد را برطرف کردند و این چاه را به مرحله بهره برداری بازگرداندند.

..................................................

انجام آزمایشات شیمیایی و میکروبی آب آشامیدنی در شهرستان گلوگاه

مهندس مسعود حسن پور مدیر امور آبفای گلوگاه بیان کرد: در فصل بهار و تابستان ۱۴۰۰ جهت بررسی سلامت آب شرب شهرستان در مجموع ۲۶۴ مورد آزمایشات شیمیایی و میکروبی صورت گرفته است که ۶ مورد آن آزمایشات شیمیایی بوده که از چاه های آب روستایی نمونه برداری شده است و ۲۵۸ مورد مربوط به آزمایشات میکربی بوده که از منابع آبرسانی و مخازن انجام گرفته است.

وی گفت: در همین مدت زمان در جهت گسترش شبکه آبرسانی شهرستان ۳۵۰ متر خط لوله انتقال آب معاوضه و بازسازی شد و همچنین ۱۱۰۰ متر لوله انتقال آب جدید نصب گردید و در کل ۲۳۰۰ متر به مرحله اجرا رسیده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: فعالیت های دیگری نیز در راستای بهبود کیفیت آب و سیستم توزیع انتقال آب ساکنان شهرستان صورت گرفته است که از جمله این عملیات ها می توان به این موارد اشاره کرد: اولین مورد تعویض ۶ دستگاه پمپ و الکتروپمپ بوده است، و مورد دیگر در روستای تیله نو انجام پذیرفته که چاهی جهت تامین آب شرب اهالی حفر گردیده، و همچنین در روستای قلعه پایان دستگاه کلرزنی معاوضه شده است، و تخلیه مخزن و شستشوی مخزن هوایی قسمتی از فعالیت های صورت گرفته در این دو فصل از سال بوده است.

شرکت سیال صنعت ساتراپ با نمایندگی پمپیران جهت فروش انواع پمپ آب، بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی جهت ارسال به تمام نقاط ایران در خدمت شما عزیزان است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
تأمین اعتبارات بی سابقه جهت فعالیت های مختلف از جمله نصب الکتروپمپ شناور جهت رفاه ساکنان گچساران تأمین اعتبارات بی سابقه جهت فعالیت های مختلف از جمله نصب الکتروپمپ شناور جهت رفاه ساکنان گچساران خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب و ایستگاه های پمپاژ و شبکه آبرسانی بهار ۱۴۰۲ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب و ایستگاه های پمپاژ و شبکه آبرسانی بهار ۱۴۰۲ نصب الکتروپمپ های آب و اجرا، بازسازی و گسترش شبکه آبرسانی در رامسر نصب الکتروپمپ های آب و اجرا، بازسازی و گسترش شبکه آبرسانی در رامسر یخ زدگی تجهیزات آبرسانی و پمپ های آب ساختمان ها در مشهد یخ زدگی تجهیزات آبرسانی و پمپ های آب ساختمان ها در مشهد خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب ایستگاه های پمپاژ و شبکه های آبرسانی پاییز ۱۴۰۱ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب ایستگاه های پمپاژ و شبکه های آبرسانی پاییز ۱۴۰۱ پمپ های استفاده شده در شهر یزد هنگام وقوع طوفان مونسون در تابستان ۱۴۰۱ پمپ های استفاده شده در شهر یزد هنگام وقوع طوفان مونسون در تابستان ۱۴۰۱ استفاده از انواع پمپ آب توسط آبفای خوزستان هنگام ورود سامانه مونسون در مرداد ماه استفاده از انواع پمپ آب توسط آبفای خوزستان هنگام ورود سامانه مونسون در مرداد ماه فعالیت های انجام شده مانند نصب پمپ آب جدید برای رفع کمبود آب ۳ شهرستان خراسان رضوی فعالیت های انجام شده مانند نصب پمپ آب جدید برای رفع کمبود آب ۳ شهرستان خراسان رضوی طرح تجهیز کردن چاه های سیستان و بلوچستان با الکتروپمپ جهت انتقال آب از حرمک طرح تجهیز کردن چاه های سیستان و بلوچستان با الکتروپمپ جهت انتقال آب از حرمک خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب آذر ۱۴۰۰ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب آذر ۱۴۰۰ سرعت بخشیدن به بازسازی و تکمیل شبکه فاضلاب اهواز سرعت بخشیدن به بازسازی و تکمیل شبکه فاضلاب اهواز خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب آبان ۱۴۰۰ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب آبان ۱۴۰۰ اصلاح و تکمیل کردن ۳ حلقه چاه در شهرستان سیمرغ اصلاح و تکمیل کردن ۳ حلقه چاه در شهرستان سیمرغ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب مهر ۱۴۰۰ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب مهر ۱۴۰۰ انجام طرح هایی جهت رفع مشکل کمبود آب شهر باینگان انجام طرح هایی جهت رفع مشکل کمبود آب شهر باینگان خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب شهریور ۱۴۰۰ خلاصه اخبار مربوط به نصب و تعویض پمپ آب شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب شهرستان رامهرمز شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب شهرستان رامهرمز شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب شهرستان سنقر و کلیایی شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب شهرستان سنقر و کلیایی شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب اصفهان شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب اصفهان شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب گیلان شهریور ۱۴۰۰ اخبار پمپ آب گیلان شهریور ۱۴۰۰
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()